Rustig dagje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu Rustig dagje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu

Rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg Melissa

17 Juli 2016 | Australië, Sydney

Vandaag is het alweer zondag en ben er alweer een week. Vandaag zouden we er een rustig dagje van maken en naar het strand gaan. Dus wij gingen met de Ferry naar Manly. Daar aangekomen was het wel goed weer maar te koud voor het strand dus besloten we om maar naar de winkeltjes te gaan. Toen we daarmee klaar waren vroeg ik wat het plan was het meisje waar ik mee was wou graag naar het Rock Café shop oke prima dus we gingen op zoek naar die winkel. En we hadden hem al snel gevonden. Toen we daar klaar waren, waren we in een shopping mall beland. We gingen daar naar buiten om een stukje te wandelen en kwamen uit op de darling harbour. Toen hebben we daar wat rond gelopen en we zouden terug lopen naar de tram alleen waren we helaas verdwaald. Na lang zoeken en te vragen waar we heen moesten eindelijk de tram gevonden En wat was het druk de eerste tram zat zo vol dat we die niet konden nemen de tweede was ook mega druk maar we moesten die wel nemen helaas maar gelukkig zijn we heel huids thuis gekomen. En zo rustig dagje was het uiteindelijk niet .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Hallo allemaal, Mijn naam is Melissa. Ik heb dit profiel gemaakt omdat ik 5 weken naar Sydney ga om engels te leren. En in mijn vrije tijd wil ik door heel Sydney heen reizen.

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 1997

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

5 weken Engels cursus en reizen in Hawai

08 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

5 weken leren en reizen door Sydney

Landen bezocht: