5 weken Engels cursus en reizen in Hawai - Reisverslagen van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu 5 weken Engels cursus en reizen in Hawai - Reisverslagen van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu

5 weken Engels cursus en reizen in Hawai

Vorig jaar rond de zelfde tijd had zat ik in Sydney. Omdat het zo goed was bevallen wou ik dit jaar nog een taalcursus te gaan doen. Toen heb ik besloten om naar Hawaii te gaan.

Recente Reisverslagen:

Melissa

Hallo allemaal, Mijn naam is Melissa. Ik heb dit profiel gemaakt omdat ik 5 weken naar Sydney ga om engels te leren. En in mijn vrije tijd wil ik door heel Sydney heen reizen.

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2008

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

5 weken Engels cursus en reizen in Hawai

08 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

5 weken leren en reizen door Sydney

Landen bezocht: