Gastgezin - Reisverslag uit Rooty Hill, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu Gastgezin - Reisverslag uit Rooty Hill, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu

Gastgezin

Blijf op de hoogte en volg Melissa

10 Juli 2016 | Australië, Rooty Hill

Vandaag zou ik om 12 uur opgehaald worden om naar het gastgezin te gaan. Was ik daar om half 12 en zag ik iemand lopen van de organisatie. Ze vroeg wat my naam was en ik zei mijn naam ze zei opeens dat ik hier om 10 uur moest zijn en dat mijn transfer al weg was. Maar gelukkig na lang wachten kwam ze terug en heeft ze mij naar het gastgezin gebracht. Het was nog een rit van een uur eindelijk aangekomen en veilig in Rooty Hill kwam ik bij het gastgezin aan. Ze waren net aan het eten en heel de familie was er dus het was een chaos. Toen de familie weg was kreeg ik een rondleiding door het huis en vertelde de man 'de regels' Toen was het onderhand weer etenstijd en had ik de andere studenten ontmoet in totaal leven we hier in huis met 10 mensen. Een man, vrouw, een zoontje van 5/6 jaar oud, een baby van 5 maanden oud en 6 studenten dus een drukke boel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Hallo allemaal, Mijn naam is Melissa. Ik heb dit profiel gemaakt omdat ik 5 weken naar Sydney ga om engels te leren. En in mijn vrije tijd wil ik door heel Sydney heen reizen.

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 2014

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

5 weken Engels cursus en reizen in Hawai

08 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

5 weken leren en reizen door Sydney

Landen bezocht: