Wildlife - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu Wildlife - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu

Wildlife

Blijf op de hoogte en volg Melissa

27 Juli 2016 | Australië, Sydney

Vandaag was ik lekker vroeg klaar met school 11:20 al. Dus na school gingen we naar het Wildlife. Het was niet groot maar was wel leuk om gezien te hebben. Maar goed we waren daar en wouden graag de koala zien. Maar het hok waar die normaal verblijft was leeg dus we waren nogal wat teleurgesteld dat we hem niet gezien hadden. We waren op het eind van de wandelgang en er stond een apart waar je aan kon geven wat je van de atricie vond. Dus we waren daarmee bezig tot dat Femke opeens zei kijk achter je en ja hoor daar zaten ze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Hallo allemaal, Mijn naam is Melissa. Ik heb dit profiel gemaakt omdat ik 5 weken naar Sydney ga om engels te leren. En in mijn vrije tijd wil ik door heel Sydney heen reizen.

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 30
Totaal aantal bezoekers 1980

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

5 weken Engels cursus en reizen in Hawai

08 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

5 weken leren en reizen door Sydney

Landen bezocht: