Dagje Blue Mountain - Reisverslag uit Blue Mountain Heights, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu Dagje Blue Mountain - Reisverslag uit Blue Mountain Heights, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu

Dagje Blue Mountain

Blijf op de hoogte en volg Melissa

24 Juli 2016 | Australië, Blue Mountain Heights

Vanochtend stond ik op en dacht yes vandaag een dagje Blue Mountian. Mij huisgenootjes en een paar klasgenootjes hadden mij al gewaarschuwd dat het daar heel erg koud was. Ik dacht ja zal vast wel dus ik zocht het op via de weer app en daar stond op dat het idd maar 7 graden was dus ik dacht het zal wel. Ik had een legging een spijkerbroek een shirtje met lange en korte mouwen, een colbertje, een trui en mijn winter jas en ik kwam daar aan wat was het koud. Dus had even handschoentjes gehaald. Toen ik ze gehaald had zag ik alleen dat ze vingerloos waren. We besloten eerst wat te gaan eten voordat we aan de tocht begonnen. Er was een heel schattig cafeetje/ winkeltje wat echt op een Engelse winkeltje leek heerlijke pannenkoeken gegeten en een heerlijke potje warme tea om warm te worden. Toen gingen we op pad. Het eerste stukje tot de eerste waterval ging prima en toen begon het klauwter en klim werk. Later toen we eindelijk boven waren kwamen we er achter dat we de moeilijkste route hadden genomen. We hadden totaal 6 uur gelopen en hoeveel km het was geen idee en wil dat liever ook niet weten maar het was zeker de moeite waard

Melissa

Hallo allemaal, Mijn naam is Melissa. Ik heb dit profiel gemaakt omdat ik 5 weken naar Sydney ga om engels te leren. En in mijn vrije tijd wil ik door heel Sydney heen reizen.

Actief sinds 19 Juli 2016
Totaal aantal bezoekers 1981