Voorproefje voor de Blue Mountain - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu Voorproefje voor de Blue Mountain - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu

Voorproefje voor de Blue Mountain

Blijf op de hoogte en volg Melissa

23 Juli 2016 | Australië, Sydney

Vandaag lange vermoeiende dag geweest. Deze is lekker slim om haar telefoon in Sydney te verliezen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Hallo allemaal, Mijn naam is Melissa. Ik heb dit profiel gemaakt omdat ik 5 weken naar Sydney ga om engels te leren. En in mijn vrije tijd wil ik door heel Sydney heen reizen.

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 1976

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

5 weken Engels cursus en reizen in Hawai

08 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

5 weken leren en reizen door Sydney

Landen bezocht: