Tweede dag - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu Tweede dag - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu

Tweede dag

Blijf op de hoogte en volg Melissa

06 Augustus 2016 | Australië, Magnetic Island

Het slapen was vandaag weer een ramp die man snurkte zo hard ik denk dat hij 50 bossen heeft gekapt ofzo. Helaas waren er ook 2 meisjes die weg gingen die mega veel lawaai maakte eerst al om 2 uur s nachts en daarna begonnen ze weer om half 7 Urghhhh. Ik besloot om 7 uur op staan nam een lekkere douche en ging een stukje wandelden voor mij ontbijt. Om half 10 terug en was op tijd voor de Wildlife Tour. Dat was een plek achter de bungalows. Je kon daar allemaal dieren vast houden en 1,5 uur later was het leukste speciaal waar ik voor kwam. De kaola knuffel. Dus we zaten te wachten tot ze de koala had. Ik was als 3de maar ik had hem vast en op een gegeven moment werd hij heel erg wild en Krabbe mij. Toen ze hem terug had gepakt zij ze dat ie een beetje ziek was. Na de Tour was het 12 uur en besloot ff wat te drinken ik raakte aan de praat met mensen uit oostrijk en ze gaven hun mij Opalkaarten met nog wat geld erop. Na een half uurtje besloot ik de bus te pakken om een beetje het eiland en de stranden te bekijken. Voor 7 dollar kon je heel de dag met de bus. Ik begon by Pic Bay vervolgens liep ik naar Nelly Bay en besloot lekker te gaan lunchen om 3 uur aan het strand. Na de lunch had ik de bus gepakt naar Alma Bay en Geoffery Bay. Toen ik daar klaar was en de bus had was het alweer 8 uur dus besloot naar Horsy Bay te gaan wat te avondeten aan het strand. Vanaf daar had ik de bus voor 2 haltes gepakt naar de Bungalow. Ik besloot daar nog wat te drinken en kwam weer de oostrijkse mensen tegen. Ze vroegen aan mij of ik een bungalow alleen had ik zei nee helaas niet ze zeiden ben je morge hier voor het kaola ontbijt dus ik zei ja toen zeiden hier heb je de sleutel en heb je een bungalow voor je zelf want wij slapen in een hotel want we zijn hier te oud voor. Dus ik was helemaal blij en had voor deze nacht een bungalow voor mij zelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Hallo allemaal, Mijn naam is Melissa. Ik heb dit profiel gemaakt omdat ik 5 weken naar Sydney ga om engels te leren. En in mijn vrije tijd wil ik door heel Sydney heen reizen.

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 1979

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

5 weken Engels cursus en reizen in Hawai

08 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

5 weken leren en reizen door Sydney

Landen bezocht: