Vertek en aankomst Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu Vertek en aankomst Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu

Vertek en aankomst Magnetic Island

Blijf op de hoogte en volg Melissa

04 Augustus 2016 | Australië, Magnetic Island

Vandaag was het eindelijk zover de dag dat ik naar Magnetic Island vertrek. Ik was lekker vroeg al op de AirPort want had er super veel zin in. Alleen in het vliegtuig was ik minder blij het was best een kleinvliegtuigje mega krap. Voor mij en achter mij zatten spasten die ene was de hele tijd aan mij stoel aant trekken en de andere was steeds naar achter aant beuken geen idee waar ze last van hadden. Naast mij zat een jong kind en veder om mij heen zaten veel jongen gillende kinderen rond mij. Dat was de langste 3 uur van mij leven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Hallo allemaal, Mijn naam is Melissa. Ik heb dit profiel gemaakt omdat ik 5 weken naar Sydney ga om engels te leren. En in mijn vrije tijd wil ik door heel Sydney heen reizen.

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 1977

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

5 weken Engels cursus en reizen in Hawai

08 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

5 weken leren en reizen door Sydney

Landen bezocht: