Palmbeach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu Palmbeach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu

Palmbeach

Blijf op de hoogte en volg Melissa

31 Juli 2016 | Australië, Sydney

2 klasgenootjes vroegen of ik vandaag mee wou naar Palmbeach dus ik zei ja is goed. Ik dacht een dagje relaxen is goed. Dus we gingen erheen eerst was het al een uur met de trein en daarna was het nog anderhalf uur met de bus dus was een lange rit 2,5 uur. We kwamen eraan en besloten eerst te gaan lunchen. We hebben daar een uur moeten wachten tot het eten klaar was maar goed het was wel echt heerlijk. Daarna gingen we naar het strand en wat bleek moesten we een berg op klimmen dus kreeg gelijk mij Blue Mountains trauma terug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Hallo allemaal, Mijn naam is Melissa. Ik heb dit profiel gemaakt omdat ik 5 weken naar Sydney ga om engels te leren. En in mijn vrije tijd wil ik door heel Sydney heen reizen.

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 1984

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

5 weken Engels cursus en reizen in Hawai

08 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

5 weken leren en reizen door Sydney

Landen bezocht: