Klaar op school en dan? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu Klaar op school en dan? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu

Klaar op school en dan?

Blijf op de hoogte en volg Melissa

13 Juli 2016 | Australië, Sydney

Vandaag zat ik op school en had lunch pauze. Ik zat te denken wat ik allemaal nog wou doen dus ik had een to do lijst gemaakt.
To do lijst:
The Rocks
ChineesGarden
Wildlife
Kangaroos.
Kola s magic island
Beach.
Eye of Sydney tower.
Darling harbour.
Blue Mountains.
Luna park.
Gouverment house
Ice Cream flower from i creamy
Ik dacht Mmm wat kan ik eens gaan doen wat niet al te lang duurt en besloot naar de Eye of Sydney tower te gaan.
Oke goed plan want ik dacht is niet ver en kan niet lang duren voordat ik daar ben (wat helaas niet zo was

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Hallo allemaal, Mijn naam is Melissa. Ik heb dit profiel gemaakt omdat ik 5 weken naar Sydney ga om engels te leren. En in mijn vrije tijd wil ik door heel Sydney heen reizen.

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 1978

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

5 weken Engels cursus en reizen in Hawai

08 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

5 weken leren en reizen door Sydney

Landen bezocht: