Eerste dag school - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu Eerste dag school - Reisverslag uit Sydney, Australië van Melissa Vermeulen - WaarBenJij.nu

Eerste dag school

Blijf op de hoogte en volg Melissa

11 Juli 2016 | Australië, Sydney

Toen was het alweer maandag. Ik moest vroeg op staan deze dag want moest half 9 op school zijn en het is een uur reizen van het gastgezin naar school. Ik gong alleen op pad naar de trein was niet moeilijk. Eindelijk bij Redfun aan gekomen dacht ik ow nee waar moet ik heen. Ik had echt geen idee waar ik heen moest ik zag wel met mensen lopen ik dacht mmmm hun zouden vast studenten zijn dus ik volgende hun en zo waar was ik op school aangekomen. Eerst moest je melden en in checken dat je was. Toen kreeg je een kaartje met wat de planning was. Die dag hebben we gedaan 2 presentaties gekeken. Toen kregen we een kleinen toer door de stad, lunchen en veder met de Tour die eindige bij het oprahouse. Toen was de Tour aangelopen. Toen was ik met een Belgisch meisje die ik ontmoet op de opendag nog naar Luna park geweest. (Dat is een heel klein soort van kermisje). En toen was mijn eerste schooldag en dag mee afgesloten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Hallo allemaal, Mijn naam is Melissa. Ik heb dit profiel gemaakt omdat ik 5 weken naar Sydney ga om engels te leren. En in mijn vrije tijd wil ik door heel Sydney heen reizen.

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 43
Totaal aantal bezoekers 1994

Voorgaande reizen:

08 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

5 weken Engels cursus en reizen in Hawai

08 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

5 weken leren en reizen door Sydney

Landen bezocht: